Auteur Topic: Gevraagd: iemand die versterker kan reviseren  (gelezen 63 keer)

Unseen

• *
Gevraagd: iemand die versterker kan reviseren
« Gepost op: 13 november 2020, 13:37:28 »
Hallo HifiForum,

Eventjes netjes voorstellen: Ik heet André van Dijk en heb me speciaal aangemeld op dit forum omdat ik iemand zoek de een versterker voor me kan reviseren. Maar verder ook voldoende interessant informatie om me mee te vermaken  ^-^

Waar het om gaat:
Ik heb een Pioneer SA-5500 versterker en daar zit sinds kort een brom in en draaien aan de balans levert gekraak. Ik heb een Philips GA-222 platenspeler en B&W DM4 boxen. Het is een leuke jaren 70 set en zou dat graag in "leven" houden. Nou ben ik redelijk handig maar niet zo met electronica. Is er iemand die er aardigheid in heeft om versterkers te reviseren en dat, tegen betaling, voor me wil doen? Zit in omgeving Utrecht, zoek in een straal van +/-50km.

Groeten
André

erikjan

Re: Gevraagd: iemand die versterker kan reviseren
« Reactie #1 Gepost op: 13 november 2020, 13:39:41 »
Amersfoort: @Ruud13.
Utrecht: @mmuetst (maar ik weet niet zeker of hij volledige restauraties doet in verband met gebrek aan mogelijkheid om onderdelen te kopen)
“What're quantum mechanics?"
"I don't know. People who repair quantums, I suppose.”
― Terry Pratchett, Eric

JBL-freak

• Mijn vintage setjes
  • Those oldies but goodies
« Reactie #2 Gepost op: 13 november 2020, 13:58:23 »
Amersfoort: @Ruud13.
Utrecht: @mmuetst (maar ik weet niet zeker of hij volledige restauraties doet in verband met gebrek aan mogelijkheid om onderdelen te kopen)
Ruud13 woont al een geruime tijd niet meer in Amersfoort !
pre-amp: Quad 44; Denon PRA-1500; power-amp: Harman Kardon Citation 16A; Quad 405-2. Integrated Sony V7700; CD players: Pioneer PD-S 901 & PD 7700; Sony CDP-XA5ES; Marantz CD-94-MKII; speakers: Elac 310 CE, Elac 203 Anniversary Edition; Elac 204.2; Celestion 3; JBL L20t; PE 34 platenspeler.

Mmuetst

« Reactie #3 Gepost op: 13 november 2020, 14:09:49 »
Mmuetst woont nog wel in Utrecht  ^-^ Ik vind het wel leuk om te doen, maar ik moet wel bestellen via Conrad gezien Radio Centrum niet meer is. De klus is ook niet in een dag klaar.
Stuur me maar een persoonlijk bericht om wat af te spreken.