Auteur Topic: Mooi overzichtelijk forum  (gelezen 4355 keer)

jepe

• *
Mooi overzichtelijk forum
« Gepost op: 27 november 2004, 04:34:46 »
Mooi opgezet. Zal misschien Hifi.nl doen vergeten. Is iig goed overzichtelijk, iets wat ik op hear miste.
Dus veel succes.

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
    • RF and Microwave Rotary Joints
Re: Mooi overzichtelijk forum
« Reactie #1 Gepost op: 27 november 2004, 20:32:39 »
Dank  voor het compliment JePe !
Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.

Plofkop

• *
« Reactie #2 Gepost op: 29 november 2004, 17:26:29 »
Ziet er inderdaad strak en overzichtelijk uit, alleeen af en toe laad hij de hoofdpagina niet helemaal  :o, kan natuurlijk aan m'n computertje liggen.

Groet Peter

Japie

• Vindt kabeltjes niet zo boeiend
« Reactie #3 Gepost op: 29 november 2004, 17:27:23 »
We hebben in ieder geval hetzelfde probleem. Nu nog uitvissen of het aan ons of aan hunnie ligt :)

"I was going to join the debating team, but someone talked me out of it"
[/color]

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
« Reactie #4 Gepost op: 29 november 2004, 17:32:41 »
Japie en Peter

Het probleem is gesignaleerd, het gebeurt mij soms ook. Meestal is het na een of twee keer op de index knop te drukken opgelost en blijft het dan de rest van de tijd OK. Ik zal het doorgeven aan de firma die het forum host.
Gewoon goed is goed genoeg     -     Every person is unique .... just like everybody else     -     Nostalgie is ook niet meer wat het geweest is.

Distortion

• De Tegenpartij jugend.
« Reactie #5 Gepost op: 29 november 2004, 17:34:02 »
Ik ondervond precies het zelfde probleem.

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
« Reactie #6 Gepost op: 29 november 2004, 17:47:57 »
Bedankt voor jullie reacties. Ik heb wat server instellingen veranderd.
Het bedrijf dat de site host zal ook een aantal testen uitvoeren.

Graag een PM-metje als het probleem zich nog voordoet !
« Laatst bewerkt op: 29 november 2004, 23:47:33 door Gent »

Carlo

• **
« Reactie #7 Gepost op: 29 november 2004, 23:46:18 »
Het ziet er prima uit: een goede doorstart gewenst!!
Werkruimte: Marantz SA11 3 SACD speler, Technics SL1210MK II met Grado platinum wood element, Densen B420+, Adam column MK III, Musical Fidelity KW 500
Slaapkamer: Meridian 502/557/506.24/04, AP tempo VI
Huiskamer:
Pioneer UDP-LX800,Blue Sound node two, Dynaudio XD 600, Dynaudio connect

Japie

• Vindt kabeltjes niet zo boeiend
« Reactie #8 Gepost op: 30 november 2004, 00:20:28 »
Van een doorstart is niet echt sprake (niet bij mijn weten althans) dit forum staat helemaal los van het vroegere hifi.nl dat nu niet meer is dan een verkapte commercial. Ja ik kom er nog wel eens voor de 2e hands sectie, het zweverige gedoe kan me gestolen worden :)

"I was going to join the debating team, but someone talked me out of it"
[/color]

Gent

• Modder-eter
  • Moderator
« Reactie #9 Gepost op: 30 november 2004, 09:26:46 »
Beste leden

Ik zie enkele verwijzingen naar hifi.nl Ik wil hierbij even kort toelichten hoe de relaties en de verhoudingen zijn.

Hifi.nl is uitgegegroeid tot een volledig on-line hifi magazine. Hoewel zij volledig onafhankelijk zijn van de audio- en video industrie moeten zij uiteraard wel nauwe banden met die industrie onderhouden. Dit bleek steeds moeilijker te combineren te zijn met de aanwezigheid van een forum waar in principe iedereen zijn of haar zegje kan doen. Het beheer en de redactie van hifi.nl hebben daarop besloten, met pijn in het hart zo is mij verzekerd, het forum stop te zetten.

Het stopzetten van het forum is vrij plotseling gebeurd en vriend en vijand zijn het erover eens dat de manier waarop dit is gebeurd niet de schoonheidsprijs verdient. Hoe dan ook, die beslissing is genomen en de situatie is duidelijk. Na het sluiten van het forum in augustus heeft een aantal forumleden op enkele andere fora "onderdak" gevonden.

Hifiorum.nl is er niet gekomen als een soort doorstart van het forum van hifi.nl. Wij hebben geen commerciŽle of andere banden met hifi.nl of met eender welke andere organisatie. Het doet ons plezier dat hifi.nl vertrouwen heeft in ons initiatief en onze moderatoren. Zij hebben op hun forum pagina vrijwel onmiddellijk een link naar dit forum opgenomen.

Hififorum.nl is een onafhankelijk initiatief voor en door mensen die op een serieuze manier met hun hifi hobby bezig zijn. Wij zijn ervan overtuigd dat mensen die hun hobby serieus nemen hier ook serieus over met elkaar van gedachten willen wisselen. Dit garandeert onderwerpen waar op een inhoudelijk sterke en respectvolle manier met elkaar wordt omgegaan. Op die manier krijgen we technische onderwerpen van een hoog niveau. Hier kunnen de ervaren hifi liefhebbers hun ervaringen en kennis met elkaar delen, terwijl de minder ervaren hifi liefhebbers van de ervaringen van anderen kunnen leren.

Wij denken dat er in Nederland en Vlaanderen ruimte is voor ons initiatief. We zijn niet pretentieus maar wel ambitieus. Samen met onze leden willen we van dit forum het beste onafhankelijke hifi forum in de Benelux maken.

Dus ... zegt het voort ... en laten we er iets moois van maken,

Mede namens de andere moderatoren, Orgelman, Kermit en Hififreak
Groeten,
Gent
« Laatst bewerkt op: 30 november 2004, 09:37:39 door Gent »

Plofkop

• *
« Reactie #10 Gepost op: 30 november 2004, 16:54:55 »
Citaat
Zij hebben op hun forum pagina vrijwel onmiddellijk een link naar dit forum opgenomen.

Niet aleen op op hun forum pagina zie http://www.hifi.nl/nieuws.php?keuze=36601

Groet Peter